Det store utland

Hallo! Det har rukket å bli lenge siden sist. Først eksamen, deretter jul og videre jobb og nå - reise. Beklager alt dette.

Jeg skal på ferie med noen venninner og vi blir borte frem til 3. februar. Ruta er Kambodsja - Vietnam - Laos - Thailand, og jeg ser frem til et fargerikt opphold. Søsteren min ga meg årets julegave i form av boka «Birds of Southeast Asia», så jeg er veldig klar for nye fuglearter, skulle de dukke opp. (Noe jeg selvfølgelig håper veldig på).

Jeg skal selvfølgelig prøve å oppdatere bloggen mens jeg er borte, men jeg tør ikke love noe. Og hvis det blir noen innlegg er det store muligheter for at de blir mer ferie-rettet enn naturfakta. Det er fryktelig pent dit vi skal, så jeg har veldig lyst til å dele bilder med dere.

Ellers håper jeg dere har hatt en flott jul og en bra nyttårsfest, og at det venter gode (natur)opplevelser på dere i 2019!
Vi snakkes forhåpentligvis veldig snart!

Ingrid

Kommentarer

Populære innlegg