Ny plattform (igjen)

Hallo! Nå har det virkelig blitt en stund siden sist gang. Det var ikke meningen. I tillegg til jobb og eksamen har jeg lett rundt etter en ny plattform å ha bloggen på. Jeg har ikke vært ordentlig fornøyd med denne, og syns det har vært vanskelig å finne bloggen for potensielle lesere. Jeg har derfor nå kjøpt mitt eget domene, og har flyttet hele bloggen over dit. Det ble en lang runde med klipp og lim denne gangen og... Alle innleggene har kommet over på den nye siden.

Den nye siden er generelt bedre utført og enkel å finne frem i. Jeg håper dere alle vil følge biologspira videre på det nye domenet. Jeg setter også veldig pris på om dere liker biologspire på facebook, da jeg deler alle innleggene der også. Det er også mulig å melde seg på nyhetsbrev på mail slik at man får varsel på mail om nye innlegg.

Den nye siden er www.biologspire.no, eller så kan dere klikker HER for å bli sendt direkte.

Tusen takk,
Ingrid

Kommentarer

Populære innlegg